Ga naar inhoud


[Strong 8000] Nieuwe settings voor Strong 8000 by M_Z


M_Z

Aanbevolen berichten

Ik heb de Philips settings kunnen converteren naar Strong 8000 ontvangers. Helaas alleen nog voor de v20 ontvangers met v9 patch. Het zijn full autoswitch settings, en er wordt behoorlijk veel tijd besteed aan het up to date houden van deze settings (dus Veronica, Eurosport, de spaanse frequentiewijziging en de nieuwe cinemas kanalen zijn reeds verwerkt in deze lijst.)

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de settings van een 8100 kan uitlezen? Doe dit dan in een apart topic eventueel of nog beter, per e-mail. Ik heb al geprobeerd met Edit8000v2.6 maar dan hangt hij zich bij het extracten van de 8100 kanalenlijst steeds vast. Dit lukt overigens wel prima met de oudere 8000 in dit programma.

 

Succes,

 

M_Z (zoek met google naar Settings M_Z, dan vind je de site wel. Druk daarna even op home voor de juiste url)

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe kan ik deze settingslijst in mijn ontvanger lezen?? met de loader 2000 of met de 8000 editor??

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal trachten nu alle settings die ik gemaakt heb steeds up to date te houden. Dat zal betekenen dat ik ongeveer 1 keer per maand nieuwe settings zal uitbrengen voor alle ontvangers.

 

Ik heb inmiddels ook voor de ontvangers met originele firmware V20 de settingslijsten aangepast. Ik hoop ook hiermee weer enkele mensen blij te maken. Eerlijk gezegd vallen de reacties mij een beetje tegen, ik dacht dat er veel meer Strong bezitters hierop zaten te wachten. Maar voor de jongens die hierop gereageerd hebben, alvast bedankt. Het is een hele klus om dit allemaal bij te houden, ik moet wel het idee hebben dat het ook de moeite loont. En dat wil dus niet zeggen dat ik vraag om slijmerige bedankjes, maar als er iets niet deugd hoor ik dat ook graag, dan kunnen we ook alles goed bijhouden op deze manier. Dus als er nieuwe kanalen komen, of als er oude kanalen in staan die al lang niet meer bestaan of zo, dan hoor ik dat dus heel graag!

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal in ieder geval actief reageren M_Z, met opmerkingen wanneer ik die heb. Ik heb van heel veel mensen gelezen dat ze het ajmmer vinden dat er geen nieuwe settings meer zijn, maar ik denk dat ze nog niet allemaal de weg naar dit topic hebben kunnen vinden! Ga in ieder geval vooral door :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...