Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Goedemorgen, Ik ben in het bezit van een kaart maar kan niet achterhalen wat voor kaart. Kan iemand mij hierbij helpen. Het is een groenprintplaatje met een AT90S8515, een Eprom en een blokje met 3 switch's die men op on en off kan zetten ook staat er op de kaart een tekst met ATM-2. Bedankt.
Cloak Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Met recht goedemorguhhh, Vlgs mij staat de eerste topic in het juiste forum. Heb alleen geen antwoord op het soort kaart. Zal eens kijken. Satje 06 het is zeker nog te vroeg voor je. FFies oogjes uitwassen. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
CB1 Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Zeer vreemd kaartje maar lijkt mij op een funkaartje(paarse editie). Maar ik durf het niet te zeggen dit i.v.m. de dipswitch wat eropzit. Normaal kom je die op programmers tegen. gr cb1
cybermix Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 waarschijnlijk een soortadaptertje op de pcb van het kaartje geplaatsd om deze kaart via een goedkope programmer te kunnen programmeren is mijn eerste gok maar het kan ook een andere functie hebben
DirkHezius Geplaatst: 4 oktober 2002 Geplaatst: 4 oktober 2002 Hoi.... kijk eens of je die kaart hier kunt vinden ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen