Ga naar inhoud


[Strong 8000] is een strong 8000 goed ?????


bonanzaradio

Aanbevolen berichten


Beste bonanzaradio

 

Wat is voor jou goed dat is de vraag die je je zelf eerst stellen moet en heb je hem al of moet je hem nog kopen

 

Maar het apparaat op zich is niets mis mee en lees ook een de rest van het forum daar kun je ook al verschillende dingen te weten komen.

 

En heb je dan nog een vraag stel die dan

 

Maar het begip is een strong 8000 goed is natuurlijk wel heel ruim.

Beetje meer info kan geen kwaad dan kunnen we je ook een beetje beter helpen.

 

Groeten ROMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt geheel aan je budget. Ik bedoel, sinds de allcam patches de intrede deden is de strong nog maar 100 eurotjes goedkoper dan een hummy of een hyundai ....

wil je rond de 400 of 500 euro's uitgeven.... wil je alleen astra+hb of meer kijken, koop dan een hummy of hyundai ... (of een samsung 9500) ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Chevrolet,voor een begin zou ik zeggen ja,maar voor een paar € meer koop je een hyhundai of een humax ,met duidelijk toch wat minder problemen,en meer mogelijkheden.

Je weet best dat ik ook een strong 8000 heb,en al maar goed ook ,want de 8100 is helemaal niet te doen.

Mijn volgende keuze is beslist een humax of hyhundai.

Groetjes van ***ongewenste_url***.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had het toch over een strong 8000 met v15 of V20 en niet over de strong 8000 met v22 (8100 genoemd)?

In het eerste geval hangt "goed" af van de prijs die je er 2ehands voor betaalt. Meer dan 225€ lijkt mij teveel.

Als je een nieuwe koopt heb je zeker een 8100 vast (alhoewel dit uiterlijk NIET te zien is, er staat ook 8000 op) en die is m.i. VEEL te duur voor de beperkte mogelijkheden. De V9 patch maakt hem allcam maar kun je niet gebruiken daar fun er niet mee samenwerkt.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...