Ga naar inhoud


wannessa project.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

ik laat het soldeer werk over aan iemand anders en laat een wannessa cam maken.

Ik heb de firmware er al ingestoken,en nu moet de sbr erin.Men zegt dat dit gaat met dvbkmem maar die vindt de mm niet.De com poort staat juist,en ook de baudrate.Als ik de laatste sbr file laad in dvbkmem krijg ik een foutmelding.Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen?Het lijkt me leuk hobbyen aan dat project.Het zou gaan serieel met dvbkmem,maar ik krijg geen communicatie en een foutmelding als ik de laatste sbr file inlaad in dvbkmem.Zijn er soms andere editors programma's om die sbr te editten en die sbr te laden naar je nokia?

Kan je keys invullen via de afstandsbediening,of moet dit steeds met de computer en een editor gebeuren?

Wie wil/kan/durf mij een beetje wegwijs helpen?

Alvast bedankt op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de bautrate op 38400 hebt staan zou het moeten lukken.Let wel op dat hij in de nokia ook zo staat.Voor de zekerheid kun je de compoort ook op 38400 zetten,maar ik weet niet of dat perse moet.

Ik neem aan dat je een nulmodemkabel gebruikt!

 

De keys moet je via de pc in het geheugen van je ontvanger zetten,ook met dvbmem. Wanissa is autoupdate voor seca,irdeto en viacces,dus als je de juiste ppua's en MK's hebt hoef je dat maar een keer te doen!

 

groeten,jeveha

LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K
Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo

Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt,de fout lag hem bij de nulmodemkabel.Ik heb een andere geprobeerd en nu werkt het.Denk ook om een scsi kaart te kopen.Ik moet nu nog wachten om de wanessa cam.Ik zal 2 cams gebruiken,een voor allsas en een voor wannessa.

Vraagje,zijn er nog zo'n gewone cam's te verkrijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...