Ga naar inhoud


welke IP-server ontvanger kan met canal digitaal overweg?


Aanbevolen berichten

En het leukste is dat men nu met een adroid client, zoals de MXIII 4k/2160p Android box ook klaar is voor Ultra HD aan de client zijde. Zo een client zonder Sat tuner kan voor de helft van de prijs in de markt gezet worden.  Door alleen aan de server zijde de aanpassing te doen, is men klaar voor de toekomst. Dit zal een van de thema's worden op de komende AngaCom in Keulen komende juni. 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Klinkt erg interessant. Ben zelf net verhuisd naar een nieuwbouwwoning, en een IP oplossing lijkt me erg handig, omdat er geen coax naar de TV in de huiskamer loopt. De nieuwe TV wordt een bravia met Android TV, en ik wil verder geen extra set top boxjes inzetten vanwege de extra afstandsbediening. Dan zou een VU+ Duo2 voldoende moeten zijn? Er zullen nog geen clients voor Android TV zijn, maar dat zal vast niet lang duren. In het andere geval zal ik coax naar de TV moeten trekken, en een CI+ module moeten gebruiken. Vind alleen coax wat achterhaald aan het raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...