Ga naar inhoud


Up Date Amiko Alien


sipke41

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd om nieuwe software welke beschikbaar was voor de Amiko Alien2+ op mijn ontvanger te zetten.maar werkte toen niet meer. In overleg met leverancier de oude versie er weer opgezet .Het gaat hier om de 1.2.74 Dit is bedoeld als een waarschuwing deze versie niet gebruiken ziet dan de kaartlezer niet meer. Alle gecodeerde zender van Nederland waren niet meer te zien

Mvrg Sipke41

aangepast door sipke41
Link naar reactie
Delen op andere sites


De Amiko Alien heeft standaard een Conax lezer.. Je zult de MCAS firmware moeten hebben. Deze boxen zijn ook officieel geen CDS ontvangers en vanuit het oogpunt licentie eigenlijk illegaal, net als alle softcams... Maar dat terzijde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik ook wel. Ik heb alles geprobeerd met de Leverancier aan de telefoon maar deze zei ook dat niet elke update goed was dat dan er ook nog wel eens een bug in zat Het gaat ook niet om die Mcas maar juist om de ontvanger Die was eerst ook goed maar na die update ging het fout (maar ieder een moet maar weten wat hij hier mee wil doen)

aangepast door sipke41
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook mijn melding/waarschuwing 'Amiko SHD-8900: probleem fastscan in 1.2.74' van feb 02 2015 13:56 op dit forum. Nadat ik weer was teruggegaan naar de vorige versie Spark 1.2.73 was alles weer orde. De CD-kaart bleef wel werken hier, het betrof alleen fastscan die het niet meer goed deed in mijn SHD-8900. Weliswaar een ander type Amiko en kennelijk een ander euvel, maar toch met dezelfde oorzaak: namelijk het opwaarderen naar 1.2.74!

Amiko SHD 8900, CD Basis-pakket, Astra 1, 2, 3 en HotBird.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...