Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Beste Satmensen, Ik heb nu een kabel gekocht een KABEL PARRALLEL/SERIEEL 1,80M 25 P "D" STEKER 25 P "D"KONTRA, maar mijn vraag is heb ik de juiste kabel om mijn funcard te laten opwaarderen? Alvast bedankt
lodie Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Zul je toch wat meer info moeten geven Lodie
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Voor mijn Humax 5400z ik heb dus de kabel nodig voor de FUNprogramma?Heb ik dan de juiste kabel!
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 De programma's worden via de SERIELE (com poort) kabel overgezet. de PARALELLE (lpt poort) kan voor zover ik weet geen programma's overzetten Dus gebruik een SERIELE kabel , voor de COM poort Jo
Gast Geplaatst: 5 oktober 2002 Geplaatst: 5 oktober 2002 Ik heb een FUCARD EEProm EDITOR programma!Heb ik daar een 25 pens nodig voor achter de computer?
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Wat voor type programmer heb je, dus niet het programma welke je gebruikt. Je hebt een kabel nodig voor de COM-poort (15 pins) met een convertor kun je je 25 pins omzetten naar 15-pins om te gebruiken achter in de computer. suc-6 Kruis
Gast Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 Voor een echte funcard programmer heb je een parallelle kabel nodig, wordt bij de programmer meegeleverd. (LPT1 aansluiting) Voor de meeste andere (bijv Mastera series) een seriele kabel nodig (COM aansluiting) 1 kant female, andere kant male, beide 9 pins. Voor communicatie met je SAT-receiver heb je ook een seriele kabel nodig (COM aansluiting) beide kant female, 9 pins. Heb je hier wat aan, anders vraag wat duidelijker stellen. Heeft niets met software te maken. Gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen