Ga naar inhoud


Systeem update


ristohopea

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Om een of andere reden is mijn signaal op de astra 23 uit gevallen ( eerst had ik storingen in het beeld maar dit kwam in mijn gevoel door de perikelen van de switch naar de astra 23 van de belgische kanalen) maar nu heb ik niks meer op de astra 23.

 

Dus moet ik het dak op van zodra dat kan (ligt nog sneeuw op) om uit te spitten wat het probleem zou kunnen zijn.

Sowieso moet ik de astra opnieuw afregelen daar het toch niet perfekt was.

 

Mijn vragen nu:

-Ik kijk enkel de belgische zender, welke nu allemaal op de astra 23 zitten, zodoende zie ik weining nut om momenteel nog de astra 19 te hebben, tenzij er redenen zijn die mij onbekend zijn?

--> daardoor zou ik een enkele lnb hebben die ik dan perfekt kan afregelen ( momenteel heb ik triax 110 met flex blok--> die zou ik dan vervangen naar een enkele lnb houder).

--> Dit zou er ook toe bijdragen dat ik geen switchen meer hoef te gebruiken ( wat weer wat minder kans op problemen geeft) en de kabels direct op de lnb kan aansluiten ( helaas zijn mijn kabels naar de receiver te kort en zal ik nieuwe kabel moet trekken.)

 

-Ik ga ook opzoek naar een vervanger voor mijn satlink meter, en dit zo ofwel een emitor satlook micro of een satfinder hs slim worden ( die is 100 euro goedkoper dan de satlook, betere batterij etc...)

--> nog ander opties? (duurder wil ik zeker niet gaan dan de satlook)

 

Graag jullie mening/opmerkingen.

 

Thanks

Risto

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...