Ga naar inhoud


Mutant 2400 nieuwe Alpha (versie 3 - 31 maart)


D_V

Aanbevolen berichten

Op de site mutant-digital.net/lukatv valt inmiddels de derde Alpha te downloaden voor de Mutant box. Ik heb zelf ook maar eens de stap gewaagd omdat er eindelijk wat vooruitgang in het image lijkt te zitten.

Ik stoot echter op het probleem dat ik niet meer dan 1 satelliet in kan voeren. Althans, ik ga ervan uit dat ik iets fout doe, maar ik voer gewoon de avanced settings in die ik ook in openpli of openatv zo zonder problemen gebruik. Hij slaat alleen niet meer op dan die eerst ingevoerde satelliet. Ook als ik m'n favorietenlijst via ftp in de Mutant zet zapt hij alleen naar de zenders op die ene satelliet, voor de andere zenders krijg ik dan een "tune failed" melding.

 

Nog iemand die dit probleem heeft wellicht, of weet wat ik hier fout doe bij het invoeren van de satellieten. Nou vind ik het tuner setup menu ook wat onoverzichtelijk ten opzichte van openpli/openatv, hoe zie ik welke satellieten ik "gesaved" heb, zouden die allemaal geel op moeten lichten in de satellietlijst waaruit je kunt kiezen bij de setup? Bij mij licht alleen die eerste ingevoerde satelliet geel op in de lijst. Ik heb geen idee wat ik precies fout doe bij het invoeren van de satellieten maar ik neem aan dat ik iets simpels over het hoofd zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de site mutant-digital.net/lukatv valt inmiddels de derde Alpha te downloaden voor de Mutant box. Ik heb zelf ook maar eens de stap gewaagd omdat er eindelijk wat vooruitgang in het image lijkt te zitten.

Ik stoot echter op het probleem dat ik niet meer dan 1 satelliet in kan voeren. Althans, ik ga ervan uit dat ik iets fout doe, maar ik voer gewoon de avanced settings in die ik ook in openpli of openatv zo zonder problemen gebruik. Hij slaat alleen niet meer op dan die eerst ingevoerde satelliet. Ook als ik m'n favorietenlijst via ftp in de Mutant zet zapt hij alleen naar de zenders op die ene satelliet, voor de andere zenders krijg ik dan een "tune failed" melding.

 

Nog iemand die dit probleem heeft wellicht, of weet wat ik hier fout doe bij het invoeren van de satellieten. Nou vind ik het tuner setup menu ook wat onoverzichtelijk ten opzichte van openpli/openatv, hoe zie ik welke satellieten ik "gesaved" heb, zouden die allemaal geel op moeten lichten in de satellietlijst waaruit je kunt kiezen bij de setup? Bij mij licht alleen die eerste ingevoerde satelliet geel op in de lijst. Ik heb geen idee wat ik precies fout doe bij het invoeren van de satellieten maar ik neem aan dat ik iets simpels over het hoofd zie.

 

Er lijkt een klein bug te zijn in de advanced menu als je in één keer meerdere satellieten configureerd.

Als je per satelliet doet dan gaat alles goed.

 

astra19,2 zet je op LNB 1, stel de waardes in en save (groen)

Daarna stel je volgende satelliet in

astra23,5 zet je op LNB 2, stel de waardes in en save (groen)

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt een klein bug te zijn in de advanced menu als je in één keer meerdere satellieten configureerd.

Als je per satelliet doet dan gaat alles goed.

 

astra19,2 zet je op LNB 1, stel de waardes in en save (groen)

Daarna stel je volgende satelliet in

astra23,5 zet je op LNB 2, stel de waardes in en save (groen)

 

Ja, ik ben ook precies zo te werk gegaan, maar hij slaat gewoon niets op behalve de eerste satelliet (astra 19,2) die ik invoer. Als ik daarna b.v zenders ga zoeken op de tweede en volgende satellieten dan zie je ook alleen maar zenders van de eerste satelliet  (astra 19,2) gevonden worden.Ik save alles elke keer netjes na het invoeren, dus ik heb geen idee wat ik fout doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen de Mutant HD2400, met name voor de combinatie van OPENATV en XBMC, maar ook de HDMI-in functie.

Het duurde even voor ik de ontvanger stabiel draaiend had, nu met Open ATV 4 en XMBC 13.2.

 

Ik heb een paar probleempjes waar ik niet uit kom:

1. Na eerste opstart had ik onder de blauwe knop de optie PiP, sinds de updates kan ik die niet meer vinden

 

2. Ik kan geen knop/functie vinden om de HDMI-in te schakelen. Zou te maken kunnen hebben met item 1.

 

3. Is de afstandsbediening programmeerbaar? Dat zou wel haast zo moeten zijn, namelijk om de F1-3 toetsen te kunnen gebruiken.

 

Vr. groet

Daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...