Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Ik gebruik een Funcard-1 naar alle tevredenheid. De programmas en data voor de Humax5400 passen prima op de funcard-1 Wat kan ik meer met een kaart met een groter geheugen ?
rlckring Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 In satelliet wereld voorlopig nog even niets. Dat sommige mensen een fun 4 hebben of een at-mega is vooruit denken/lopen op de feiten.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Hallo, Ik gebruik een Paarse Funcard en een MASTERA 11 en prog hem met ChipCat2.3. Nu wil ik een Fun4 kopen maar heb gehoord dat je deze Card niet kunt proggen met ChipCat. Wie kan mij hier antwoord over geven. Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Hij is gewoon te proggen met ChipCat 2.3 alleen zal niet de volle capaciteit van een fun4 benut worden. Dus voorlopig volstaat een gewone fun. Greetings
Gast Geplaatst: 15 oktober 2002 Geplaatst: 15 oktober 2002 Pffff kheb net een funV binnen, maar wat ik ermee moet??
digiruud Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Waaraan kun je zien welk type funkaart je hebt ? Ik heb een paarse Vu plus ultimo 4K
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Hmmm is soms moeilijk te zien. kijk anders ff bij duwgati : http://www.duwgati.com/NLversie/ daar staan wat afbeeldingen en uitleg over kaarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen