Ga naar inhoud


Andere AB voor de Maxdigital XP1000


Maxplus

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 Maxdigital XP 1000 ontvangers waarvan van beide de afstand bediening defect is.
Volgens de leverancier kan de importeur deze afstandsbedieningen niet meer leveren en komen er ook geen nieuwe ontvangers of afstandsbedieningen meer op de markt.

Slechte zaak van de importeur maar als je weet wie het is is het ook weer niet zo verwonderlijk.

 

Zijn er ook andere afstand bedieningen die werken op de Maxdigital XP1000 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Als je OpenPli 4.0 of OpenATV 4.2 op de box draait kun je probleemloos alle Dreambox AB's gebruiken. Probleem is wel dat je tenminste 1 werkende originele AB nodig hebt om om te kunnen schakelen... Je kunt ook de settings uit een andere XP1000 halen en deze terugzetten in je XP1000.. Ik heb zelf een XP1000 om te spelen en gebruik de Dreambox 7000s AB op deze ontvanger...

 

Maar 2 AB's defect? Zijn ze niet gewoon vuil? Die dingen gaan niet kapot tensij je er met je dikke reet op gaat zitten :) :) (Niet dat je een dikke reet hebt, figure of speach).

 

Als je in de buurt van Haarlem woont....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ze zijn overigens gewoon voor 20 Euro te koop.. Gewoon in voorraad.... PM me maar voor de details want commerciele links worden niet gewaardeerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze Afstandsbedieningen zitten nog onder de garantie en moeten door de leverancier vervangen worden.

De leverancier kan ze niet leveren want de importeur heeft en krijgt er naar het schijnt ook geen meer binnen.

Waarom er 2 defect zijn weet ik ook niet, ik heb er in totaal 4 en je hebt gelijk.

Ik heb geen dikke reet :-) LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat is dus een beroemde dozenschuiver leverancier... Gewoon eisen dat je conform het NBW de boel gerepareerd krijgt. In het ergste geval koopt hij uit eigen zak maar 2 nieuwe AB's. Ze zijn immers gewoon leverbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...