rave62 Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 nieuwe firmware beschikbaar bij de bekende uploads de pioneer 5.03 vor beschrijving zie site dynamite. Groetjes Paul
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 zijn dus nog beta versies voor het 14xx model
rave62 Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2002 Maar hij functioneert toch! Alleen voor Mike is het vervelend als hij bijv al aan de vertaling van dyn5.0 was begonnen. Groetjes Paul
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Luitjes, De 15xx release is al weer te vinden op Pioneerware! En wat het vertalen betreft, het is niet de hele firmware die opnieuw vertaald dient te worden. Het zijn enkele de 'nieuwe' MHW menu's! Ik heb Defiant (Tool om zelf je FW te vertalen) ook op Pioneerware gezet! Grtz, Mike.
Satori Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 @Mike, Kun je voor de BCT 16 ook een 503 versie maken of overvraag ik nu ? PS: Ik heb Defiant bekeken, maar nog niet echt geprobeerd, omdat ik me met de dode 120NL bezig gehouden heb. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Satori, De checksum voor de 16xx is volledig anders dan voor de 14&15xx.. Ik ben er al mee bezig, en hoop het zsm mogenlijk te maken! Ik houd je op de hoogte. Grtz, Mike.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen