Ga naar inhoud


QBox One of Lemon 070 (= Inverto IDL7000) of Visionet LX 9500S ?


barchetta

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij zit op de camping en inbrekers hebben de satellietontvanger (en de tv) meegenomen.

 

Eerst hadden ze een één of ander ding waar ik niet mee overweg kon qua zenderlijst volgorde en dual lnb instellingen (en natuurlijk geen handleiding te vinden). Dus ik ben wel een beetje blij dat dat ding weg is ;) -- zelf heb ik een Vu+ Uno en daarvoor een paar Dreamboxen.

 

Enfin, voor weinig moet er weer iets terug komen. Nu zag ik bovenstaande 3 modellen aangeboden voor 50 euro. Too good to be true? En wat zou de verstandigste keus zijn (ik zeg express niet "de beste" :P).

 

Het is niet de bedoeling om elke keer nieuwe images erin te zetten en te hobbyen, wel wil ik eenvoudig een duo lnb aan kunnen sturen en de zenderlijst indelen, zoals ik dat voorheen op mijn machientjes ook kon.

aangepast door barchetta

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen van allen kopen! Dit zijn zwaar verouderede ontvangers die niet met HD overweg kunnen! Voor de publieken tot 2016 zou dat nog gaan maar voor de rest waardeloos. Zorg in elk geval voor een ontvanger die met HDTV (MPEG4) overweg kan. Deze zijn rond de 100 Euro ook wel te krijgen.. Wil je ze puur alleen om te kijken dan kun je een M7 (kuch) gecertificeerde ontvanger nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je zou ook een nieuwe kaart moeten hebben zeker 

en als je maar een HD ontvanger hebt die deze kaarten aankan 

of een db hd of vu hd ontvangers keuze genoeg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan, maar de TS zoekt naar een zo goedkoop mogelijke oplossing.. Is op zich niets mis mee... Ik zou zelf in zijn geval gaan voor de VU Zero... Echt goedkoop en toch een E2 ontvangertje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik had niet gezien dat het SD ontvangers waren. Dus geen MPEG4 geloof ik? Ja, dan snap ik dat ze voor een habbekrats weg gaan. Ik ga nog even verder zoeken jongens!

 

Hmm... die Zero klinkt interessant. Ik moet zeggen, na het kopen van m'n Uno heb ik me niet meer verdiept in de ontvangers!

aangepast door barchetta

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds enkele maanden heb ik een ZGemma Star H1, waar ik zeer tevreden over ben. Een prima slaapkamer/camping ontvanger. De ontvanger heeft een dual tuner DVB-C en DVB-S en qua functionaliteit vergelijkbaar met een VU+ / Dreambox. Voor deze ontvanger zijn er genoeg images te vinden.

En voor het bedrag van ± 100 Euro heb je er een.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...