Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Hey hallo, Ik heb een Hyundai 830ci met een seca 1.05 module. Ik dacht effe slim te zijn en de zenderlijst van Hutsefruts (eigenlijk voor 1000ir) te laden. Maar nu heb ik helemaal niets meer!?!? Waarschijnlijk kon dat zo maar niet. Maar ik dacht dat ik al eerder zo'n lijst geladen had. Nu verschijnt er in beeld ? ipv de zender aanduiding. Geen signaal helemaal niets! Kan iemand mij helpen? Oh ja! Ik 'm een keer andere firmware (allcam software)geladen. Heeft altijd gewerkt, tot op heden dankzij bovenstaande... Thanks!
Gast Geplaatst: 11 oktober 2002 Geplaatst: 11 oktober 2002 als ik jou was zou ik even de orginele firmware van hyundai erin terug zetten en dan vanuit daar weer verder gaan sccs
Gast Geplaatst: 11 oktober 2002 Geplaatst: 11 oktober 2002 Hoi, Ik kan je wel een correcte zenderlijst sturen voor de 830CI. Laat maar horen als je dat wilt. Je kan het dan met UFDEdit weer in je receiver zetten, hierna doet ie het weer als vanouds. Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen