Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik bezit een mastera 3,en heb nu opeens een probleem met programmeren van funcards.Hij gebruikt alle stappen zoals het hoort van mode 4 tot mode 4.

Als het apparaat klaar is,merk ik niet dat er iets met de mastera mis is.

Als ik na het programmeren de funcard in de receiver stop,is niks te zien.

Ik heb meerdere cards geprobeerd,maar het resultaat blijft niets!Wat ik raar vind,is dat klonen wel lukt(van bestaande card).

Volgens mij is er niks mis met de cards.

Kan iemand mij AUB helpen?

Ik gebruik ChipCat 2,3 en mastera 3 en Win XP

 

Hyundai 1000ir triax 88 func.2+4

 

 

Posted

Hoi,

 

Heb je al verschillende files geprobeerd?

Dat kon ik niet uit je verhaal opmaken...

Of lees de werkende funkaart uit en programeer deze files op een andere funkaart kijken wat ie doet...

En klonen doe je dat ook met chipcat??

 

 

Suc6

 

Groeten Newbier

Posted

Hallo,

bedankt voor jouw reactie

Ik heb verschillende files uitgeprobeerd en ja,ik gebruik chipchat.

Met klonen heb ik geen enkel probleem.

Ik heb best wel kennis op dit gebied,maar ik weet mij geen raad meer.

Volgens mij is het apparaat niet defect,want hij geeft geen enkele foutmelding!

Groeten van Hamma

Posted

Sorry,

Ik hoef geen chipchat te gebruiken

Hamma

Posted

Hallo,

Als je XP gebruikt dan mode 0 i.p.v. 1 (6 Mhz)gebruiken en kijken of de configuratie van chipcat ook goed staat misschien staat die per ongeluk op 3,5 Mhz die moet ook op 6Mhz staan.

Staat het com poortje ook goed?

Succes Theo.

Posted

hallo,

hier ben ik weer, na uren getest te hebben heb ik het probleem opgelost.

De fout was dat eeprom niet dezelfde flashnaam hernoemd .

De oplossing zo te zien:

Je moet de interne eeprom file hernoemen. De interne eeprom file moet dezelfde naam krijgen als de flash file, maar dan met de extensie eep in plaats van hex.

Dus als je flash file flash.hex heet, dan moet je de interne eeprom file flash.eep noemen.

 

Bedankt voor jullie reacties.

Hyundai 1000ir triax 88

 

Posted

Ik kan toch niet zo goed volgen hoor,daar je met chipcat enkel de flasch en de ext eeprom nodig hebt.Wat doe jij dan met de int eeprom in chipcat?

***ongewenste_url***.

Posted

Daar heb ik nog nooit van gehoord ?? Ik heb nog nooit een file hernoemt, gewoon de flash en de ext eeprom en alles werkt

groeten

Posted

Of je interne eeprom file nodig hebt of niet, hangt af van het soort van files dat je programmeert.

Op mijn site in sectie Filetypen vind je een hoop info over o.a. deze materie.

 

Posted

Ik heb uw file geprobeerd, alles werkt goed , de adressen zijn juist, maar als ik een verandering doe met mijn ab, dan dan ben ik alle kanalen kwijt. Ik had dit probleem ook met de v1.0. Volgens mij kan mijn deco dus die 2000 kanalen niet aan.

groeten.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...