tv_free Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Mijn bron is helaas opgedroogd (Xamuh bij Satdudez - die nu gesloten is). Wie stuurt me een pm over een alternatief? Met Satkoos (MK4) ontvang ik de rest maar helaas geen Taq. zenders. Alvast bedankt P.S. via de zoek functie heb ik niets over dit onderwerp kunnen vinden. Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
DirkHezius Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Hoi, ik zit nog na te denken over je bericht ...je vraag eigenlijk . Taquilla op Hispasat ? Taquilla zit wel op Astra ,maar is al weer een hele tijd over op Seca2 . En wat bedoel je met satkoos mk4 ? En wat doet je bericht in dit (Funcard) forum ? -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
tv_free Geplaatst: 10 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2002 Haastig spoed is zelden goed 1. Had Palco op Hispasat moetn zijn ipv. Taquilla 2. Satkoos biedt 4 eeprom hex files aan PMK1 t/m PMK4 - ik heb geen uitleg kunnen vinden over het verschil. 3. deze hex files zijn voor de funcard bestemd, vandaar...Zat ik weer fout??? Groetjes Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
DirkHezius Geplaatst: 10 oktober 2002 Geplaatst: 10 oktober 2002 Palco zit inderdaad op Hispasat maar veranderd met regelmaat van keys.. Doe eens wat ik al geadviseerd heb in het Philipsforum, .. 1. installeer Google (zoekmachine) 2. Type de juiste woorden in. 3. niet perse in deze volgorde, maar denk aan woorden als " Seca" "Download" en "Files" Suc6 -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen