limbo Geplaatst: 20 december 2001 Delen Geplaatst: 20 december 2001 Hoi,<p>Ik heb een humax, alle kanalen zijn perfect te ontvangen, behalve sat 1 en dsf. Waar kasn dit aan liggen? alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Delen Geplaatst: 21 december 2001 Ik heb laatst een keer gehad dat de telefoon stoorde op een paar FTA duitsers. telefoon verplaatst en het was opgelost.<p>Henri. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 december 2001 Delen Geplaatst: 23 december 2001 Als je het probleem wat duidelijker beschrijft kan ik je misschien helpen. Heb je op die kanalen helemaal geen ontvangst? Of is het blokkerig? Komt het probleem altijd voor of is het af en toe. De andere programma´s in het pakket, doen die het wel? Bijvoorbeeld ProSieben, Kabel 1, Neun Live, N24, HSE...? Welke ontvanger? Humax maakt er verschillende. Wat is de veldsterkte en signaal kwaliteit van dit pakket.<p>Groet, Fred Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
limbo Geplaatst: 24 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2001 Beste fred,<p>Probleem is opgelost, de draadloze telefoon stond ernaast. Deze verwijdert, en het probleem was geen probleem meer.<p>Bedankt, René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten