Ga naar inhoud


Sab Titan II factory reset zonder afstandsbediening


satharry

Aanbevolen berichten

Hoi Sat broeders

 

Ik heb een 2 de hands sab titan II gekocht maar zonder de afstandsbediening

.

Ik heb hier nog een originele titan II maar mijn afstandsbediening werkt niet op het 2 de hands toestel.

 

Hoe kan ik het 2de hands toestel een factory reset doen zonder afstandsbediening?

Het is de bedoeling na de factory reset mijn afstandsbediening van mijn origineel werkend titan II te kunnen gebruiken op het 2de hands toestel.

 

Alvast bedankt voor de reactie

 

Satharry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de Sab zit een menu knop, en ook zap en volume knoppen (achter de klep), kan je daar niet mee door het menu scrollen, zit ok een OK knop?

Ik heb zelf een Titan 1 en 2 te liggen, en de afstandbediening werken op beide. Ze zijn wel heel gevoelig de afstandbedieningen.

Nieuwe software inladen werkt ook. Ik heb nog een recente zenderlijst gemaakt voor de titan 1 en 2 (zitten wel paar kleine foutjes in, maar ik heb vorige week een andere ontvanger gekocht).

aangepast door SuperCow

Digital Max XP1000 met OpenPli
Triax 78, Inverto triple LNB (IDLM-SINM20-TRPMN-8PP)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik proberen om nieuwe software in te laden, dat kan met een USB stick. Je hoeft dan geen code in te vullen., in het Menu->systeem kan je upgraden met je usb stick.

Op de dvbstand site kan je de laatste firmware downloaden, of je moet die van mij pakken, staat hier ook wel ergens op dit forum.

Digital Max XP1000 met OpenPli
Triax 78, Inverto triple LNB (IDLM-SINM20-TRPMN-8PP)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...