Ga naar inhoud


Nederlandse zenders zwart beeld.


TherioN666

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of op weg kunnen helpen. :mellow:

SInds anderhalve week heb ik geen beeld meer op de nederlandse zenders. Ik begrijp dat er het een en ander gewijzigd is bij Canal Digitaal, maar volgens mij heb ik alle settings zoals ze moeten zijn.Toch loopt het ergens spaak.

 

Ik gebruik een dm800se . HIer heb ik CCcam 2.3.0 op draaien met een originele CanalDIgitaal smartcard.

Voorheen gebruikte ik PLI, maar omdat ik plots de Nederlandse kanalen niet meer kon bekijken heb ik deze nu vervangen met NewNigma2 v.4.0.1 (2016-06-16).

De Nederlandse zenders zijn zonder problemen te vinden als ik een service search uitvoer. Ik ontvang Astra 1, Astra2 en Astra 3 zonder problemen.

 

Waar moet ik het zoeken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Een firmware wijzigen omdat een zender op zwart gaat? Beetje overkill niet? Normaal gewoon kanaallijst aanpassen. CCcam moet je gewoon vergeten. OSCam erop uit de Openzpli feed en klaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht overkill, ware het niet dat het bina 2 jaar geleden was dat ik met hetzelfde image werkte. Persoonlijk vond ik het tijd voor een update.Het lukte me niet om beeld te krijgen, dus pakte ik het groots aan :grin:.

Zojuist OScam stable 1.00#3149 geinstalleerd, helaas zonder resultaat :(. De OpenPLI feed, hoe kom ik daar? Plugins?​

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...