Ga naar inhoud


sat4all.com HOE?????


Gast

Aanbevolen berichten

Met het risico dat er weer wat mensen zijn die dit niet meer kunnen horen, toch het volgende probleem ! <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> is bij mij alleen een blauw scherm met een blauwer randje verder niets<BR>De download sectie is voor mij ook niet bereikbaar.<BR>en ja ik heb alles opnieuw geinstaleerd zowel een 5.0 als een 5.5 versie van IE.<BR>Ook de flash player en ander spul,maar geen verbetering.<BR>Heeft hier iemand een oplossing voor<BR>index2.htm werkt ook niet <BR>de cgi oplossing wel voor dit bord maar de download sectie is voor mij een gesloten boek<BR>en dat toch al sinds de site een nieuwe facelift kreeg.<BR>Dus hoe kom ik in de downloadsectie als ik niet eens verbinding met triball.com krijg.<BR>dank voor enige hulp.<BR>franz<BR><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites


<A HREF="http://www.sat4all.com/index2.htm" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/index2.htm</A> <P>Die moet in princiepe altijd werken.<P>Gebruik je toevallig ook een proxyServer.<BR>Dat was bij mij het probleem in het begin.<BR>nadat ik de proxyserver had uitgezet werkte alles prima zoals het hoort.<P>John.<P><BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

pagina vernieuwen en de shift toets ingedrukt houden voor een werkelijke pagina verversing vanaf de server.<BR>anders komt hij uit je cashe van je computer geheugen en zie je de pagina uit je eigen pc<P>suc6<BR>nowtv@planet.nl<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

cache is leeg.<BR>shift toets werkt niet .<BR>mijn resolutie is 800 x 600.<BR>index lukt anders was ik nu niet hier.<BR>download sectie is voor mij onbereikbaar.<BR>als ik de source open kom ik wel bij ideashome.nl<BR>maar niet bij triballs.com<BR>sorry maar ik probeer het echt allemaal <BR>voor ik vragen stel!!!!<BR>any one with a bright idea ????<BR><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een cd'tje van HetNet geprobeerd en verrekt<BR>het werkt<BR>mijn provider is normaal wish maar dat moet nog maar eens bekijken waar het verschil vandaan komt.<BR>beide gebruiken geen proxyserver voor zover mij bekent.<BR>dus allen bedankt voor de tips en mijn excuses als zich iemand ergert aan het feit dat er al weer van die vragen gesteld worden.<BR>groetjes Franz<BR><P>------------------<BR>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi<P>Installeer de laatste versie van Netscape eens die kan makkelijk met Flash sites overweg en de java buttons die in de downloadsectie gebruikt worden en stel je beeld resolutie eens hoger in op 800x600. <P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...