Ga naar inhoud


Zgemma H2 slecht signaal


IPTVNL

Aanbevolen berichten

Ik heb vroeger altijd de Zgemma H1 ontvanger gehad. Nooit had ik problemen met het signaal (netjes 98%)
Echter heb ik nu enige tijd de Zgemma H2 in bezit. Het viel mij op dat het signaal op deze box niet hoger als 29% gaat. Heeft dit er mee te maken dat ze geen Samsung tuners gebruiken ?

 

Hebben misschien anderen mensen ook last van signaal verlies ? ik heb een splitter er tussen. Bij de H1 was dit geen enkel probleem. Met de H2 wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Drivers van diverse boxen bepalen de output die opgevraagd wordt door de firmware. Is helemaal geen exacte waarde.. Zoals Sjaak(k) zegt, zolang je beeld prima is, geen enkel probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had ik me vooraf al goed over ingelezen op de diverse forums, daarom heb ik juist de H.2H gekocht die deze switch problemen niet heeft.

Voor de prijs hoef je het niet te laten die is zelfs nog goedkoper als zijn voorgangers.

 

Mijn pa heeft ook de H.2H ook deze problemen. Ik denk dat u net mazzel heeft met de box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Sjaak(k)

Met 'penny & dime' bedoel ik hier dat de fabrikant niet echt hard loopt om bugs in de drivers op te lossen.. Het wil niet zeggen dat het apparaat daarmee ook 'bagger' is. Je moet alleen geen support verwachten! Het is bij die OEM bakkers meer 'even een nieuw appraat ontwikkelen', gauw op de markt en de voorgaande versie vergeten... Net als bij Canal Digitaal... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xsarius pure HD nu 1 dag in bezit. Probleem 1. was dat enkele Openpli images softcam problemen gaven. De kanalen werden netjes gedescambled. Echter bleef het beeld op zwart. FTA kanalen deden het wel. Na 1 uur verschillende images te hebben geflashed ( oudere Pli images) had ik er een te pakken waarvan de sofcams correct werkte. Probleem 2. dit kleine doosje word 85 a 90 graden. Iets wat te heet voor enkel een DVB-C tuner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...