Ga naar inhoud


openATV-5.3 icm dreambox 8000 alg.vragen


dolphs

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil mijn dm8000 weer eens uit het stof halen en het idee is om ze met een nightly van openATV-5.3 te flashen.

Voordat ik dat doe en wellicht teleurgesteld raak wil ik zeker weten dat ik op mijn OpenPLi enigma2-boxjes de mogelijkheid " fallback remote receiver " blijf houden en dus moeiteloos de DM8000 kan opgeven. Soortgelijk met de plugin " Remote Channel Stream converter " , dus dat ik de lijst van de DM8000 kan inlezen op mijn client enigma2 box (OpenPLi). Verder zal ik het topic van Michel eens verder onder de loupe nemen.

 

Alvast dank

 

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet de ontvangers dan terug instellen met " Remote Channel Stream converter "

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het bestand bij openATV-5.3 kan douwnloaden dan is er normaal toch geen probleem dacht ik, 

en waarom nu die software als je pli het nog goed doet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dm8000 wordt natuurlijk niet echt actief meer supported bij OpenPLi. Ik krijg de indruk dat dat wel het geval is, omdat ene 'Captain' vrij vlot reageert op verzoeken of problemen aldaar. Bij PLi is dat wat minder, maar ook daar wordt zeker nog semi-actief gereageerd op eventuele dm8000 issues.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

pli word nog steeds ondersteund hoor voor de dream 8000

http://openpli.org/download/dreambox/

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hoj wordt niet echt ondersteund. Er worden nog builds gemaakt voor de DM8000 omdat het nog kan. De hardware van de oude DM8000 staat allang stil qua ontwikkeling. Juist omdat er niets veranderd is de build nog mogelijk..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...