Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto
- - - - -

Invalid ecm type for TNT card

• Login om te beantwoorden
19 reacties in dit onderwerp

#16 Offline satmaat - Geplaatst: 16 februari 2017 - 17:41

satmaat

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1225 berichten

Kijk even of jouw oscam.server [reader] met de aanpassing wel goed opgeslagen is.

mijn werkende tntsat oscam.server [reader] had ik al eens in een ander draadje gezet, vergelijk die eens:

https://www.sat4all....-192/?p=2428898

Dit bericht is bewerkt door satmaat: 16 februari 2017 - 17:46

#17 Online Bart Lowagie - Geplaatst: 16 februari 2017 - 21:11

Bart Lowagie

Lid

• Leden
  • 46 berichten

Al wat meer nieuws:

Lokaal in het CI slot van de  receiver werken de F3 regionale zenders. In mijn raspberry met omnikey reader werken ze niet, met dezelfde config. Het is alsof de 'disablecrccws  = 1' niet werkt op de raspberry of met de omnikey reader.

Bart

Dit bericht is bewerkt door Bart Lowagie: 16 februari 2017 - 21:19

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

#18 Offline digitaal kijker - Geplaatst: 16 februari 2017 - 21:17

digitaal kijker

Sat4all Core Member

• Leden
  • 2679 berichten

Al wat meer nieuws:

Lokaal in het CI solt van de  receiver werken de F3 regionale zenders. In mijn raspberry met omnikey reader werken ze niet, met dezelfde config. Het is alsof de 'disablecrccws  = 1' niet werkt op de raspberry of met de omnikey reader.

Bart

Ik gebruik ook omnikey readers en hier werken ze wel,dus je moet het ergens anders zoeken
  • Bart Lowagie vindt dit leuk
DB8000S-C-T HD PVR met 1.5TB HDD,T90 met 8 lnb's,TVV Basic+,CD Family HD,TNTSAT,HD+ Gigablue HD Quad Plus,Minix Neo X5 mini,Apple tv4,Tiny audio M7+ Met konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,Konig FTA20

#19 Online Bart Lowagie - Geplaatst: 16 februari 2017 - 21:34

Bart Lowagie

Lid

• Leden
  • 46 berichten
Ok, welke oscam versie gebruik je icm de omnikey readers? Ik gebruik nu de laatste versie r11359.

Bart.

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

#20 Online Bart Lowagie - Geplaatst: 19 februari 2017 - 18:29

Bart Lowagie

Lid

• Leden
  • 46 berichten

Het is uiteindelijk in orde gekomen. Het bleek dan toch dat 'disablecrccws = 1' in de user config van de client moet staan.

Bart 

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht