Ga naar inhoud


Admel-kaart


Gast

Aanbevolen berichten


nou ik zou graag willen weten wat hier voor ic's opzitten en wat het voordeel van die kaart is of werkt deze hetzelfde als de pic /smd en de waver.<P>dit stond er bij van een zaak uit axel<BR>(lekker vaag he)<P>ADMEL KAART <BR> snel, sneller uw tuinhek open <BR><P>------------------<BR>Groeten Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist wel dat die vent uit Axel een tik had maar om ook nog eens zijn product met een verkeerde naam uit te spreken en zoiets van tuinhekje bij een Atmel kaart als blikvanger te zetten in de hoop dat er mensen gaan bellen om ze op die manier te strikken tot koop van zo'n kaart blijkt dus echt dat hij weer iets heeft opgekocht en hij niet eens weet hoe hij het nou precies aan de man moet brengen. :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ook ik zou meer over deze kaart willen weten dus als het antwoord hier gepost zou kunnen worden, zou het denk ik een hele boel rondgevraag schelen,<P>Simpel wat is het verschil tussen Amtel en pic, voor en nadelen zou al heel wat duidelijk maken, desnoods een verwijzing naar een niet comerciele pagina waar meer info te halen is.<P>Groeten,<BR>Cb[Pc]<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi satturk ik had nog een vraagje.<BR>wanneer stuur je weer nieuwe atmel files<BR>naar de download selectie. Want met die andere files die daar staan.werkt mijn kaartje niet optimaal.Of zou je ze willen <BR>mailen naar satelliet@netmail.nl<BR>bedankt!!!<P>mvg dirk1 <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo voor de mensen die wat meer willen weten over de atmel kaart kijk in forum "seca op een picje" als ik dat ook voor de tijd had gedaan had het mijn vorige posting uitgespaard. rolleyes.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...