THE TURK Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Hallo SAT vrienden Ik ben hier een beginner. Ik heb een Humax 5400Z gepacht met Loader 2.08??? Ik zou graag willen weten hoe ik digiturk kan ontvangen op deze ontvanger. ik heb wel bijna alle berichten gelezen die te maken had met digiturk, maar ik begrijp er niets van. Wie kan mij met een gewone taal vertellen wat voor hard- en software ik nodig hebt met uitleg om digiturk te kunnen ontvangen. Ik ben een leek maar wil geen leek blijven. groetjes
prutsie Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Je hebt het volgende nog nodig: 1/een Cryptoworks EURO CI module. 2/een geldige (met abo) Digiturk kaart. deze zijn beide te koop bij elke Digiturk dealer in Nederland. Wil je nu gaan "experimenteren" dan heb je nog nodig: 3/een blokker voor Digiturk 4/een universele programmer, bv een Mastercrd of een Mastera. 5/een dosis lef om je dure kaartje te gaan aanpassen. de software en beschrijvingen hoe en wat te doen met je kaartje vind je op de diverse Turkse boards. Let er wel op dat je een bewerkt kaartje nooit en te nimmer zonder blokker in de ontvanger stopt. anders kan je opnieuw beginnen, je kaartje heeft dan weer de standaardgegevens van het pakket waarop jij een abo hebt genomen. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
THE TURK Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2002 Bedankt voor je antwoord prutsie. Eerste twee punten begrijp ik goed. Dat zal geen probleem zijn. Maar punt 3 en 4. Wat is nou een blokker. is dat iets speciaals voor digiturk. Hoe zit dat er uit. Hoe kan ik er aan komen. OOOOver de programmer ik heb zelf een Multiprog?? of zoiets heet dat ding. Is dat ook goed. Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 The Turk mail me ff ik kan je ermee helpen
Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Hallo allemaal Weet iemand of die blockers voor digiturk ook ergens in NL te verkrijgen zijn. bulo@hotmail.com
THE TURK Geplaatst: 23 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2002 Stuur mij ook een PM voor die blockers
prutsie Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 Een blokker is een apparaatje welke je tussen de decoder en de kaart plaatst. meestal is het een printplaatje in de vorm van een kaart, aleen dan langer, met een cardreader op het eind waar je originele kaart in moet. Verder zit er nog een processor op. Het doel van de blokker is het stoppen van bepaalde commando's die door de provider naar jouw kaart worden gestuurd. Meestal zijn dat de commando's die ervoor zorgen dat je kaart wordt uitgeschakeld. Soms kan het ook zo zijn dat door het programma op de processor van de blokker ook een gedeactiveerde kaart ineens weer tot leven wordt gewekt. Het is dus afhankelijk van het programma op de processor van de blokker. Volgens mij kun je er bij Duwgati ook vanalles over vinden. Duwgati vind je hier. succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 hoi, kan je mij vertellen hoe ik digiturk moet decoderen. Ik heb een Strong 4355, een Cryptoworks module, een Gold en een Fun4card, een originele Abo digiturk kaart(verlopen) Mastera 3 en 4. wat nu?
CB1 Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Ik was opzoek naar een file voor upc in hongarije. Ik heb dus wel een gw file gevonden maar voor digiturk. Ook wou ik vragen of er dus mensen zijn die mij even in mijn pm willen helpen aan een progje voor het bewerken van originele crypto kaartjes. Dan mail ik mijn adres wel. gr cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen