THE TURK Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Hallo SAT vrienden Ik ben hier een beginner. Ik heb een Humax 5400Z gepacht met Loader 2.08??? Ik zou graag willen weten hoe ik digiturk kan ontvangen op deze ontvanger. ik heb wel bijna alle berichten gelezen die te maken had met digiturk, maar ik begrijp er niets van. Wie kan mij met een gewone taal vertellen wat voor hard- en software ik nodig hebt met uitleg om digiturk te kunnen ontvangen. Ik ben een leek maar wil geen leek blijven. groetjes
prutsie Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Je hebt het volgende nog nodig: 1/een Cryptoworks EURO CI module. 2/een geldige (met abo) Digiturk kaart. deze zijn beide te koop bij elke Digiturk dealer in Nederland. Wil je nu gaan "experimenteren" dan heb je nog nodig: 3/een blokker voor Digiturk 4/een universele programmer, bv een Mastercrd of een Mastera. 5/een dosis lef om je dure kaartje te gaan aanpassen. de software en beschrijvingen hoe en wat te doen met je kaartje vind je op de diverse Turkse boards. Let er wel op dat je een bewerkt kaartje nooit en te nimmer zonder blokker in de ontvanger stopt. anders kan je opnieuw beginnen, je kaartje heeft dan weer de standaardgegevens van het pakket waarop jij een abo hebt genomen. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
THE TURK Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2002 Bedankt voor je antwoord prutsie. Eerste twee punten begrijp ik goed. Dat zal geen probleem zijn. Maar punt 3 en 4. Wat is nou een blokker. is dat iets speciaals voor digiturk. Hoe zit dat er uit. Hoe kan ik er aan komen. OOOOver de programmer ik heb zelf een Multiprog?? of zoiets heet dat ding. Is dat ook goed. Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 The Turk mail me ff ik kan je ermee helpen