Ga naar inhoud


Afspraken.......


Gast

Aanbevolen berichten

Al weken zijn de mod's van het Satellitefunboard en het Sat4all board bezig om de verstandhoudingen tussen de twee boarden te verbeteren.<BR>Op zich is dat een lovenswaardig streven. Vele e-mails hebben de admin's van beide boarden met elkaar gewisseld. <BR>Daarin werd afgesproken de ban's naar beide boarden te verwijderen en eventuele afzeikpostings te verwijderen.<BR>Hoewel er afspraken waren dat sat4all de zeikpostings als eerste te verwijderen , waarna het satellitefunboard hetzelfde zou doen, blijven de zeik-berichten op het sat4all-forum staan, hoewel werd toegezegd door de admin van sat4all ook deze postings te verwijderen.<BR>Het argument was dat de tijd hem ontbrak, we zijn nu 2 weken verder en de gewraakte postings staan er nog steeds.<BR>Misschien KAN de admin de postings niet verwijderen (om technische redenen), dan heeft hij toch ruimschoots de gelegenheid gehad om de mensen te contacten, <BR>die dat wel kunnen (hij heeft immers zijn patchje binnen), zodat mij nu het gevoel bekruipt dat wij danig aan het lijntje gehouden worden, en dat komt de verstandhouding zeker niet ten goede.<P>Denktenk, moderator Satellitefunboard.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Groot gelijk Teebee hier sta ik ook achter .<BR>Het zijn echt zeikers !!.<BR>En als je wat op hun board post over key's mag dat ook al niet en dan hier nog wat liggen moeien dat ze eens eerst kijken,of het bij hun allemaal netjes is maar dat is het niet .<BR>En dan nog gezwegen over de echte stomme vragen die daar soms gesteld worden weet je soms moet ik mij hier echt te pletter lachen hahaha.<BR>Echte ******s die kweek je daar dus echt.<BR>Sorry maar ik ben toch echt blij nu heb ik mijn gedacht eindelijk met deze gelegenheid ook eens kunnen schrijven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn posting hierboven was bedoeld om er op te wijzen dat er afspraken zijn gemaakt tussen de borden, die nog niet nagekomen waren.<BR>Ook wij willen in het kleine satwereldje, met twee borden van betekenis, normaal met elkaar kunnen samenwerken. Ik had gehoopt op een reactie die deze samenwerking zou bespoedigen.<BR>Beide bovenstaande reacties zijn typisch Sat4all, waarbij, als er (milde) kritiek wordt geleverd, om tot constructief overleg te komen, metteen weer de woorden "oprotten" en "afknikkeren" gebruikt worden.<BR>Ik vind dat jammer.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk,<P>Je hebt het over afspraken die gemaakt zijn. Over dat onderwerp zijn geen afspraken gemaakt. Er is duidelijk zonder voor andere mensen in detail te treden gezegd dat dit in principe voor mijn tijd als webmster geplaatste topics zijn, ik heb afgesproken bij de overdracht alles te laten zoals het voor de overdracht was en dat bij mij afspraak een afspraak is. Ik had inderdaad toegezegd dat zodra er tijd voor was ik met TeeBee in contact zou treden om hierover te praten. Dat had dus vandaag moeten plaatsvinden maar ik kan door deze posting even niet meer uit de voeten.<P>Dat ik inderdaad had toegezegd dit direct na het weekeinde te verplaatsen en dat het nu donderdag is geworden mag je me misschien aanrekenen. Maar voor mij geldt ook dat ik brood op de plank moet hebben ik ook niet alle uren vrij heb. TeeBee op de uren dat ik vrij was niet "aanspreekbaar" was in verband met de Humax patch van het Humax team wat voor mij een grotere waarde had gezien de belangen voor vele Humax bezitters om hem niet lastig te vallen over dit onderwerp. Als je het dan zo hoog had gezeten had je me beter kunnen emailen dan op deze manier te reageren.<P>Voor mij verandert er overigens niets aan mijn standpunt voor betere betrekkingen tussen beide boarden. Ik ga denktank dan ook niet direct bannen nee ik nodig hem en zijn andere mods uit om hier constructief over onze hobby te discusseren en te filosoferen. <P>Ik kan de reactie van TB en andere gebruikers begrijpen maar ik roep jullie allemaal op hier weer geen topic van te maken met verwijten over en weer. Daar is niemand mee gedient en wat is er nu mooier om in ieder geval als twee aparte boarden in goede vrede met elkaar te kunnen leven zonder dat gebruikers van beide boarden weer denken oh daar heb je dat onderling gezeik weer tussen die twee boarden. We waren goed op weg alleen maar deze topic heeft er zeker geen goed aangedaan.<P>Oh ja Henk als je, of andere mods van het funboard. wilt reageren hierop doe het dan voor het belang van ons beide boarden via mijn email adres satwatcher@sat4all.com<P><BR>Satwatcher.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...