Ga naar inhoud


ervaring met B%R 68 schotel


janteepe

Aanbevolen berichten

Dit heb ik als antwoord op de conclusie van de test van een B%R schotel, door totaaltv.nl, ingebracht.

 

U heeft het over "lastige installatie" in uw Conclusie. In een eerdere test van de B&R schotel door totaaltv.nl werd dit ook al aangehaald. Voor mij was dit een drempel om tot aanschaf van zo'n B&R schotel over te gaan. Waar ik woon in Spanje, geen sat. installateurs in de buurt met enige kennis van installatie Joyne of Canal Digitaal, dus ik zal het zelf moeten doen. Echter gezien de conclusie ,"zeer goede ontvangst van satellietsignalen", die ik absoluut niet met mijn Triax 88 op Eutelsat 9 kreeg, hebben mij doen beslissen om toch naar het satelliet benodigdheden bedrijf in Waalre te gaan om een B&R 68 te gaan kopen. En wat zie ik na aankoop, in doos 2, een volledig gemonteerde mount en arm. Alleen de de schotelplaat hoeft nog met 4 boutjes vastgezet te worden aan de mount. En deze boutjes zitten niet los in een zakje, maar zitten al in de in de daarvoor bestemde gaten van de mount. Kind kan de was doen dus. U schrijft: "De instelwaarde van de elevatie - de hoek waaronder de schotelantenne naar de satelliet 'kijkt' - is duidelijk af te lezen", dat is bij de B&R 68 dus niet het geval. Maar daar wordt aan gewerkt, heeft men mij bij verteld. Men schijnt dit d.m.v. bestickering te gaan oplossen.

 

Ondertussen heeft dat satellietbedrijf de tekst op zijn website ook aangepast. Met een gebruiksaanwijzing daarbij en twee downloads "Afstelhulp"voor respectievelijk Astra 3 en Joyne.

Zij wisten schijnbaar niet dat ze al veel beter bezig waren in deze, dan dat ze op hun eigen website weergaven. Ik vind dit een heel positieve ervaring in het marketingtijdperk waarin wij leven, waar de boodschap vaak veel belangrijker schijnt te zijn dan de daadwerkelijke kwaliteit van het product.

IMG_20171213_094736[9250].jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...