Ga naar inhoud


Zgemma Star H2 rood lampje en blijft in "boot"


Rootical

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Zgemma Star H2 in de handen gedrukt gekregen met de vraag om die opnieuw te flashen.

 

Het volgende:

 

Bij het aansluiten brand direct en rode lampje en verschijnt gelijk "boot" in het display, dit terwijl hij niet gaat booten.

Als ik de usb stick met een firmware erop gaat het lampje in mijn stick wel knipperen, deze krijg dus contact maar de Zgemma reageert op géén enkele manier.

Via google word ik ook niet veel wijzer van deze error. 

Kan iemand mij op weg helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb ik al geprobeerd en ik gebruik altijd een scandisk usb stick deze wordt gevreten door alle enigma2 boxen. al meerdere zgemma's mee geflashed.

Waarschijnlijk heeft dit probleem ook niets met de usb van doen, zodra er ook maar stroom opkomt brandt direct dat rode lampje en boot op het display, hij wilt al sowieso niet in de flash modus komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het de enige ingeplugte usb-stick?

Zo niet dan de andere eruit halen.

Druk voor het aanzetten eens op de aan/uit knop op het apparaat en houdt deze ingedrukt tijdens het starten,totdat flash verschijnt in het display.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...