Ga naar inhoud


Aston Upgrade in download/Misc


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb hem gedownload alleen er staat niet bij welke versie van dvb men moet gebruiken om dit te toen wie heeft meer info ??? Teebee misschien ???<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, iedereen heeft net een Humax gekocht, dus wat moet je dan met zo'n SBR?<P>Nog iemand met een 9600 in de buurt van Gouda die mijn 1.0 kan upgraden ?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een bus en het gaat om de Engelse TUTU da's niet een of ander prutsertje maar een redelijk ervaren gebruiker.<P>Ik zou zeker geen risico willen lopen op dit moment met die schaarse cams.<P>Als ik het goed gelezen heb wordt die file ook uit het board gehaald.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 17 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik zie is de Irdeto 4.7 software ook weg uit het download gebied. Is hier ook iets mis mee of is het toeval?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

De file is van de download sectie verwijderd.<P>Althans is deze file getest geweest op 2 verschillende cams, waarbei beiden succesvol waren upgadated. (niet door mij persoonlijk, maar door een héél betrouwbare bron)<P>Maar om verdere "problemen" te vermijden, is deze verwijderd.<P>cu<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...