Ga naar inhoud


Zgemma H7C + Openatv + Theweather plugin = crash


Thuur

Aanbevolen berichten

Hopelijk plaats ik dit in de goede rubriek.

 

Ik vraag me af of meerdere mensen ook ondervonden hebben dat de plugin van "het weer" (zie titel) leidt crashen van de ontvanger.

Van dit type ontvanger heb ik er 4 met hoge mate van tevredenheid in gebruik en vaak laat ik ze dan ook updaten (Openatv).

Langer dan een jaar heb ik bovengenoemde plugin gebruikt omdat buienradar niet meer werkte ,

maar sinds enkele maanden geleden merkte ik ineens dat de betreffende plugin leidde tot een blauw scherm (crash).

Dit geldt nu voor alle ontvangers. Ik vermoed dat ergens in de loop van tijd een update heeft plaatsgevonden "die niet goed is gevallen".

 

Bij een van de ontvangers heb ik middels flash het systeem volledig vervangen en daarna wederom de plugin (Theweather (5.0r05)) geïnstalleerd maar leidde ook nu tot crash.

Daarna hoopte ik dat dit bij anderen ook zou opvallen en er t.z.t. een update zou verschijnen waardoor de crashes weer tot het verleden zouden behoren.

Maar helaas.... starten van deze plugin leidt tot vandaag de dag nog steeds tot crashen van de ontvanger.

 

Helaas ben ik te veel digibeet om de crashlog (zie bijlage) begrijpend te kunnen lezen.

Heel benieuwd ben ik of er meer mensen zijn die dit hebben ervaren en zo ja: of ze ook een oplossing hebben gevonden.

 

Met vriendelijke groet,

Thuur

enigma2_crash_1605132208.log

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hee, da's grappig.

 

Ik had tussendoor namelijk ook Openpli op een van de ontvangers geplaatst en in mijn herinnering werkte de betreffende plugin toen wel.

Daarom blijf ik benieuwd naar de reden waarom Openpli op deze ontvanger de plugin niet verdraagt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...