Jump to content

Hd2400 blokjes / signaal valt weg


TheMystery
 Share

Recommended Posts

Ik heb sinds kort het probleem dat ik met mijn hd 2400 constant blokjes in beeld krijg en je ziet ook af en toe het signaal wegvallen van 13db naar 0db.

Ik heb 3 tuners in de ontvanger zitten en de 3de heeft altijd last gehad van groene blokjes, maar deze heb ik jaren geleden maar uit gebruik genomen. 
nu dus problemen met de overige 2 tuners. Is dit een bekend probleem en is dit eventueel te repareren?

Mij lijkt het iig geen schotel probleem buiten, 13db ontvangst moet namelijk wel voldoende zijn. 

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link to post
Share on other sites


Open maken,aarding van een stopcontact even vasthouden en dan eens op de tuners drukken.

Misschien zitten ze namelijk iets los

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link to post
Share on other sites

Ik heb ze er allemaal al uit gehaald en er daarna nog maar 1 terug gezet, en probleem blijft.

ik heb een nieuwe voeding besteld eens kijken of dat wat oplost. 

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.