Gast Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 Goedemiddag, wie kan mij de nederlandse handleiding van de humax 5400-Z mailen? Of vertellen waar ik deze kan downloaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 Ik weet niet of die link hier kan, maar ik heb hem via PM gestuurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 hier vind je de handleiding ook Http://www.**********.com/verkoop/ontvangers/humax_irci_5400.htm " target="_blank"> Http://www.**********.com/verkoop/ontvangers/humax_irci_5400.htm </a> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grrr Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 Waar de ***** staan moet s a t s u p p o r t staan want urls linken wil om één of andere manier niet ? Probeer dat eens ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen