drdish Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 Hallo allemaal Ik wilde met mijn D-Box en mijn scsi CD-Rom eens een keer een foto CD gaan bekijken maar wat ik ook brand niks lukt ,kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel mogelijk maak. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart Geplaatst: 3 november 2002 Delen Geplaatst: 3 november 2002 heb er momenteel geen SCSI cd meer aanhangen maar volgens mij kun je geen foto CD bekijken met enkel een nokia en cd drive. In deze setup kun je wel video cd kijken en audio luisteren. Heel omslachtig zou je de foto's tot vcd video kunnen konverteren. Dat is ten eerste rot werkje en ten tweede is kwaliteit dan slecht. Wanneer je nokia aan een PC hebt hangen kun je via scsi jukebox wel foto's bekijken. Dat programma draait dan op je PC en stuurt de foto's via scsi naar de nokia. Je hebt dan ook goede kwaliteit en kunt alle gangbare formaten gebruiken. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen