Jump to content

Wolfgang Litzinger reageert niet...

Gerdy

Recommended Posts

Sinds méér dan een week deed ik een aanvraag aan Wolfgang voor een licentie, zowel via e-mail als per fax EN met vermelding van creditkaartnr maar krijg geen enkele reactie. Zijn e-mail adres en faxnr. haalde ik van zijn eigen site. Een telefoonnr. is niet te vinden: weet iemand iets meer of raad ???<P>------------------<BR>

Gerdy

[/b]<BR>Nou ik heb enige wken geleden ook Setedit<BR>geregitreerd, nu heb dit een week of 2 geduurd maar alles is prima voor elkaar gekomen en heb mijn s/n via e-mail ontvangen<BR>dus even geduld !<P><P>------------------<BR>rodoboy

ik heb pas nog antwoord van hem gehad m.b.t. SetEdit dus hij is er echt nog wel smile.gif<P>Je mailt ook naar Wolfgang.Litzinger@setedit.de ?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.