Ga naar inhoud


wachtwoord probleem


sukkeltje

Aanbevolen berichten

Goedendag, ik ben nieuw hier en heb natuurlijk een vraag 

ik bezit sinds vandaag een sab sky 5100 cisc hd satelite ontvanger

nu wil ik dat ding instellen maar vraagt om een wachtwoord nu is het een splinter nieuwe ontvanger en dan zou de code 4xnul moeten zijn volgens het boekje.

maar wat ik ook doe tot 3 hokjes gaat de nul goed als ik het 4e nul indruk springt hij weer naar het 1e hokje 

wie weet raad en fabrieks instellingen gaat niet want daar kom ik niet bij omdat de 4 nullen blijkbaar het goede ww niet zijn 

wie kan mij helpen of weet een manier om te resetten of weet wie die dingen in nederland importeert?

ik heb hem nieuw gekocht met alles nog in verpakking nieuw via internet dus kan niet terug

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 19-2-2022 om 19:49, sukkeltje zei:

Goedendag, ik ben nieuw hier en heb natuurlijk een vraag 

ik bezit sinds vandaag een sab sky 5100 cisc hd satelite ontvanger

nu wil ik dat ding instellen maar vraagt om een wachtwoord nu is het een splinter nieuwe ontvanger en dan zou de code 4xnul moeten zijn volgens het boekje.

maar wat ik ook doe tot 3 hokjes gaat de nul goed als ik het 4e nul indruk springt hij weer naar het 1e hokje 

wie weet raad en fabrieks instellingen gaat niet want daar kom ik niet bij omdat de 4 nullen blijkbaar het goede ww niet zijn 

wie kan mij helpen of weet een manier om te resetten of weet wie die dingen in nederland importeert?

ik heb hem nieuw gekocht met alles nog in verpakking nieuw via internet dus kan niet terug

 

 

 

Ik geef je alvast meerdere oplossingen:

 

1 Je zegt "nieuw" gekocht via internet; elke bekende webshop neemt het binnen 14 dagen terug mits in originele verpakking

2 het is beter de verkoper te contacten en vragen om het wachtwoord; zij hebben het geleverd

3 de fabrikant is in mei 2019 gestopt met haar werkzaamheden en dienstverlening in Nederland.

Ik kwam er wekelijks langs.

 

Daarop volgend... dat je nu bijna 3 jaar later nog een nieuwe 5100 CISC koopt is vrij opmerkelijk; de meeste voorraad was een jaar erna zeker uitverkocht.

Waren populaire ontvangers icm Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...