Gast Geplaatst: 9 november 2002 Delen Geplaatst: 9 november 2002 Ik zoek nog een programmer voor goldcards Het moet er wel 1 zijn die zichzelf schakelt Heeft iemand een tip welke en waar ik hem moet vinden Heb hier wel 1 liggen (de megaprogrammer dl-20) maar die is niet meer te krijgen. Ik heb zelf al een millennium 4 die kan alles aan maar de persoon die de goldprogger nodig heeft is niet zo handig. Die wil gewoon zijn kaart erin steken en verder geen instellingen moeten wijzigen Iets als de funprog alleen dan voor goldcards Thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2002 Delen Geplaatst: 9 november 2002 Multipro. Niet de goedkoopste, maar wel eenvoudig. Groet, Mug Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2002 Delen Geplaatst: 9 november 2002 Klopt ja maar dan kan je ook een millennium 4 kopen die kan hetzelfde is alleen een stuk goedkoper. Maar ik zoek echt 1 puur voor de goldcard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ibby Geplaatst: 10 november 2002 Delen Geplaatst: 10 november 2002 misschien dan de goldprogger met gold 140 software. helaas moet je bij elke progger wel enkele handelingen doen. ik zou zeggen help die kennis een paar keer hier bij en daarna zal hij dat wel zelf kunnen. ibby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen