Ga naar inhoud


Werkende file's ,even beeld daarna zwart


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

 

Ik bezit een strong 4355 Evolution met een aston cript module 1.05 niets gepatch (zou ook niet weten hoe)

Als beginner heb ik na lang zoeken 2 werkende GW SECA file setje's gevonden.

Als ik deze heb geprogrammerd en probeer deze dan heb ik een tijde beeld maar je merkt dat er van zijde van c+ gecheckt word en in het grafische beeldje wat bij de aston cript hoort krijg ik de melding "check your card", daarna gaat het beeld op zwart.

Zijn dit nou de zo genaamde ATTACKS of is er iets anders aan de hand.

 

groeten johnybegood

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk eens op de site van boooris , die heeft een setje staan met fun files meen ik , moet je wel voor de aston pakken. Werken perfect P.S. de kaartjes voor de strong 8000 werken ook erin.

 

Greetz

 

Mr|Repel

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hendrik, hoe bedoel je dat van die lege paketten. gevuld met allemaal nullen.

het BPM in de eene file was 00 00 00 00 00 00 01 DE en de andere 00 00 00 00 00 00 01 CE.

 

groeten johnybegood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update,na het uitproberen van de verschillende sugesties doet het probleem zich nog steeds voor.

Zoals reeds omschreven eerst staat het beeld even stil en daarna zegt de astoncript "insert card" en daarna "check your card" en volgens wordt het beeld zwart.

Ik heb zowat alle file's van de mij bekende site's(4) getest.

 

groeten johnybegood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als aanvulling op de informatie, ik progrrameer met een SC-Master met firmware 1.05b in combinatie met Masterburner 1.5.

Zou het aan de software die ik gebruik kunnen liggen ? ik heb nu 'n paar kaartje met de SC-Master software geprogrameerd maar moet die nog uitproberen.

Aan iedereen waarvan ik PM heb ontvangen nog hartelijk dank hiervoor.

Nog een punt door de reciever 'n keer te resetten kan ik wel weer beeld krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...