Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 wie zou mij kunnen helpen bij het patchen van een pioneer dbr-s110 nl ik heb gelezen dat het alleen mogelijk is met behulp van een j-lag en dat er gesoldeerd moet worden wie o wie zal me daar mee kunnen helpen bij voorbaad dank william30 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 je hebt pm gr btserver ps ligt er aan waar je woont Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 ik kom uit enschede ben blij dat je me even daar mee wild helpen waar woon je dan als ik zo vrij mag zijn om het te vragen v.g william Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 zie pm gr btserver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 dat is helemaal top kan ik je bellen of kun je mij bellen dan spreken we weat af m.v.g william voor mijn telefoonnummer zie je pm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 bel je morgen gr btserver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 november 2002 Delen Geplaatst: 11 november 2002 ok tot morgen v.g william Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen