Ga naar inhoud


Het builden van een enigma2 plugin


Windhoos

Aanbevolen berichten

Hallo een ieder,

 

graag zou ik een enigma2 plugin van source af willen compilen. Zijn hier tutorials voor oid?

ik kan er weinig info over vinden.

 

Nu hebben we natuurlijk ChatGPT, waarbij je een best veel aan kunt vragen:

 

Quote

De plugin waar je naar verwijst, exteplayer3, lijkt te zijn ontwikkeld voor gebruik met OpenVisionE2, een firmware voor Enigma2-ontvangers. Hier zijn algemene stappen die je kunt volgen om deze plugin te compileren:

  1. Installeer de benodigde tools: Zorg ervoor dat je de benodigde tools hebt geïnstalleerd, zoals een C++-compiler, make, en andere afhankelijkheden die in de documentatie van de plugin worden genoemd.

  2. Krijg de broncode: Clone de repository van exteplayer3 naar je lokale machine met behulp van het volgende commando in de terminal:

    git clone https://github.com/OpenVisionE2/exteplayer3.git 
  3. Bewerk de configuratiebestanden: Bekijk de Makefile en eventuele configuratiebestanden in de repository. Zorg ervoor dat eventuele configuratie-opties zijn ingesteld volgens jouw behoeften en de eisen van je Enigma2-systeem.

  4. Bouw de plugin: Ga naar de map waarin je de broncode hebt gekloond en voer het bouwproces uit. Typ doorgaans het volgende in de terminal:

    cd exteplayer3 make 
  5. Test de plugin: Nadat de build is voltooid, test je de plugin om ervoor te zorgen dat deze correct werkt met je Enigma2-systeem. Volg eventuele aanvullende instructies in de documentatie van de plugin of de bijbehorende repository.

  6. Installeer de plugin: Kopieer de gecompileerde plugin naar de juiste map op je Enigma2-apparaat. Dit kan meestal worden gedaan via FTP of een vergelijkbare methode.

Houd er rekening mee dat deze stappen algemene richtlijnen zijn en dat specifieke instructies mogelijk beschikbaar zijn in de README of documentatie van de plugin. Zorg ervoor dat je eventuele afhankelijkheden hebt geïnstalleerd en lees de instructies in de repository voor eventuele aanvullende details.

 

De reden waarom ik deze plugin wil compileren is dat ik de optie "-decryption_key" wil meegeven aan ffmpeg, dus in het boeket als volgt;

 

Quote
#SERVICE 5001:0:0:0:0:0:0:0:0:0:http%3a//movietrailers.apple.com/movies/sony_pictures/hoteltransylvania2/hoteltransylvania2-tlr2_h480p.mov?#decryption_key=test1233443434

En nee ik deel geen keys, dit is voor eigen gebruik!!

 

De repo heeft afgelopen jaar FFMPEG V 5.1 toegevoegd.

 

Nu nog hopen dat de decryption_key in de ffmpeg build zit...

aangepast door Windhoos

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...