Ga naar inhoud


Samsung ue75au7102 mainboard vervangen.


1koen
Ga naar oplossing Opgelost door 1koen,

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem,nadat ik het mainboard heb vervangen bn94-00051x voor n nieuwe die voor n ander type tv bedoeld is de ue70au7100kxxn heb ik nu geen beeld . backlight werkt maar scherm blijft helder zwart(scherm is 100% goed),wat kan ik nu nog doen aangezien ik de tekst van het servicemenu(info,menu,mute,power)niet kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


laad via een usb stick de firmware voor dit type toestel.

 

firmware staat wel op de server. (is een groot bestand dus het duurt wel even voordat het er in zit.

Het bestand heet:   upgrade.msd

 

Zoeken op de server SAMSUNG-LCD-UE75AU7102

aangepast door Steve
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ik heb het zelf al opgelost,Je moet het scherm eerst kalibreren.Dit doe je door de toetscombinatie Info-menu-3-1-4-exit met de afstandbediening in te drukken,dan gaat er een kalibratie programma lopen en dit moet je ongeveer 1 minuut laten draaien.Daarna de stekker uit het stopcontact halen 1 minuut wachten en weer erindoen.Opstarten en als alles oke is de toetscombinatie  info-menu--4-1-3-exit in drukken om het kalibratie programma te stoppen.Werkt het na de 1e kalibratie niet dan het eerst gedeelte herhalen maar dan na 1 minuut op de standby knop drukken en stekker uit het stopcontact halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...