Ga naar inhoud


bericht voor Dutchtone!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ben ik het helemaal mee eens,<BR>'t is niet leuk om op een bepaald forum, waar je interesse speciaal naar uit gaat, weer diezelfde vraag tegen te komen die op div. andere forums ook reeds gesteld werd!<BR>Bij herhaling mogen ze van mij "Dutchtone" dan ook rustig van het board afkieperen !<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij hebben het er in het moderatorforum uitgebreid over gehad, wij zullen mensen niet zomaar verwijderen.<P>Ik hoop wel dat hij door deze reaktie en ook andere users hierdoor gewaarschuwd zijn dat het de bedoeling is je vraag in het JUISTE forum te stellen.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelieve niet steeds de zelfde vraag te stellen in bijna elk forum dit is een board waar verschilende forums zijn en waar je een bepaalde vraag in het desbetrefende forum kan stellen .<BR>Er zijn mensen die er echt genoeg van hebben <BR>en ik dus ook als je niks anders te doen hebt zou ik zeggen typ dan wat in de kladblok<BR>van je pc .<BR>Dit is een hobby board waar verschilende mensen informatie uitwiselen en niet zomaar overal de zelfde vraag gaan posten .<BR>Indien de ADIM van dit board het zou te weten zou je mischien er al af gegooid zijn.<BR>Laat het leuk zijn en hou er dus rekenig mee dat wij het niet leuk vinden . mad.gifmad.gifmad.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid. Met de persoon waarover het ging is inmiddels contact geweest. Hij heeft mij per email bevestigt dat herhaling niet meer voorkomt en mocht het wel voorkomen zullen we hem herinneren aan zijn mailtje waarin hij verbetering toezegde. Elke optie daarna zullen wij in het moderatorforum kunnen bespreken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...