satvet Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden (aangepast) Enkele dagen terug kreeg ik nog het predicaat Veteraan toegekend maar nu voel ik me toch even meer beginner. Mijn basisset is een Vu+ Ultimo met toegang tot 3 satelleiten: 13.0 Hotbird,19.2 Ku band Astra 1 KR/1l/1l/1m/1n , 23.5 Astra 3B en 28.2 Astra 2E/2f/2G, al vele jaren de standaardset die ik identiek in andere units ook zo zet. Nu een nieuwe Vu Zero aan het instellen en met de13 en 28 geen probleem, echter de beide andere, ik kan enkel kiezen op 19.2 voor Astra (ik kreeg op een andere set de melding dat Ka was vervallen) en op 23.5 enkel voor Astra A maar vind daar maar bar weinig terwijl de Zero toch echt de kabel van de Ultimo leent (direct, niet via doorlus). Moet die Zero eerst een update krijgen????? 20 uren geleden aangepast door satvet typo
Zilverhippie Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 8 uren geleden, satvet zei: met toegang tot 3 satelleiten: 13.0 Hotbird,19.2 Ku band Astra 1 KR/1l/1l/1m/1n , 23.5 Astra 3B en 28.2 Astra 2E/2f/2G Ik tel er 4. Als je dan toch een nieuwe aan het instellen bent, waarom dan niet van de eerste keer goed met de laatste image?
satvet Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Moet ook 4 zijn. En eerst even met originele image omdat ik ergens een waarschuwing las dat het verstandig was eerst te testen met origineel omdat er bij een aantal exemplaren wat problemen waren.
satvet Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Met het plaatsen van de laatste VTi image kwam ik weer de bekende satellieten tegen, vreemd dat VU boxen aflevert met een niet actuele lijst satellieten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen