nokia9500 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Programmers: 1x Duolab CAS 3 compleet in doos 1x Duolab Cas 2 USB met insteek kaarten 2x CD Mediacard ontvangers programmer (Firmware) Philips, Nokia, enz 1x Nokia 9500 en D-box programmer 1x Duolab Cas 1? 1x Duolab Cas 1? 1x Programmer Magic modul 1x Programmer Cas ontvangers CI Modules: 6x Powercam pro 1x Blanko CI? 2x Matrix Cam Revolutions 2x One Cam 3x Aston Seca module 3x Iredto modules Diverse 1x Sky 1 CI 1x Xcam CI 1x CD Seca module 1x Homecast MX1TC module 1x Skycrypt module 1x Matrix cam reloaded Smartcard: 8x Groot PCB diversen 6x Klein PCB diversen 1x ATmega Atmega163-24c256 1x Gold Galaxy 2x Funcard4 Prussian 2 galaxy 3x Purple Fun Galaxy 1x The Dream card 2x Titanium card 4x Fun card 3x Fun 4 card 3x Fun 5 card 2x KPN Digitenn smartcard 2x D-box card 2x Smartcard wit? 7x Ziggo smartcard 1x Epsilon card irdeto 4x CD Seca card Diverse 10x Multichoice card 4x Gold card Meer foto kan ik naar toe sturen! Liefst alles in een koop en bieden vanaf 200,- De verzendkosten zijn 7,95,- binnen NL
Codx Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) En hoeveel procent van dit spul is nog bruikbaar? Als ik het zo zie gok ik dat 90% per direct de vuilnisbak in kan, laat staan dat je er 200 euro voor krijgt. Het is natuurlijk wat de gek er voor geeft maar kom op je moet wel een beetje realistisch blijven.. 3 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
nokia9500 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Hallo CODX, Als je ziet wat alleen de Powercam pro en Cas 3 nog kosten! Denk ik dat zeer goedkoop is.
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 41 minuten geleden, nokia9500 zei: Als je ziet wat alleen de Powercam pro en Cas 3 nog kosten! En wat kan je daar dan nog mee? Is allemaal historie van een wel hele leuke tijd😁🤠 Het is wat de gek ervoor geeft👍 1 uur geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen