rick8245 Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Ik heb Xstreamity en wil dit kunnen aanroepen vanujit de browser (OpenWebIf). In deze web interface kan ik de optie niet vinden. Kan dit ? en zo ja waar kan ik dat in openwebif zien/activeren ?? Alvast hartelijk bedankt rick8245
bellejt Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden in openvix is het blauwe knop en dan keuze maken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
rick8245 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden 2 minuten geleden, bellejt zei: in openvix is het blauwe knop en dan keuze maken ok, maar kan dit ook binnnen OpenWebIf (Open Source web interface voor Linux set-top boxen)?
bellejt Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden in openwebif zie je toch ook die knoppen staan ? Als je daar op blauw drukt opent een submenu en daar bladeren en kiezen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
rick8245 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Die zie ik idd staan maar als ik er op klik gebeurt er niets vandaar mijn vraag. Ook als ik op menu klik gebeurt er niets
Oplossing bellejt Geplaatst: 12 uren geleden Oplossing Geplaatst: 12 uren geleden met muispijltje er op gaan staan en klikken dan opent hier de menu (op de afstandsbediening in webif oude vorm) 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
rick8245 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Ik krijg nu het menu. (het duurt een tijdje voordat het verder gaat ) . Bij een paar keer proberen krij ik idd de streams. Dank voor de hulp @bellejt
bellejt Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden graag gedaan.Er is ook een nieuwere versie in de webif die je kan inschakelen maar weet niet of die nu al goed werkt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen