FNONAMUS Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 Ik vroeg me af of de EPG wél volledig weergegeven zou zijn als je een Irdeto module zou gebruiken. Heeft iemand er ervaring mee? Voor de duidelijkheid: Nu krijg ik 2 à 3 programma's te zien, alleen de duitse zender geven volledige EPG. Todays dummy is tomorrows expert!
Murdock Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 Dit heeft niet te maken met de gebruikte CI. De EPG van C*nal Digita*l wordt alleen uitgezonden in de standaard DVB-norm (Now/Next) en in hun eigen 'Mediahighway' EPG applicatie. Aangezien de source hiervan niet vrij is en geen DVB-standaard is kom je deze in geen enkele niet goedgekeurde ontvanger tegen... Alhoewel... De software-dames/heren van Topfield blijken de 'code te hebben ontcijfers'. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
FNONAMUS Geplaatst: 15 november 2002 Auteur Geplaatst: 15 november 2002 Thanx, Murdock. Dat "ontcijfer"verhaal is dacht serieus of een hardnekkig gerucht? Ik kan me bijna niet voorstellen dat de wonderboys van Topfield allen voor ons kikkerlandje zo veel moeite zouden doen? Todays dummy is tomorrows expert!
Murdock Geplaatst: 15 november 2002 Geplaatst: 15 november 2002 Hoeft ook niet, deze vorm van EPG wordt ook gebruikt in oa. Scandinavie, Polen, Frankrijk, Spanje en Italië Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen