rick8245 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Zojuist zette ik mijn Octagon dat ontvanger aan met openpli 9.1 en kreeg de foutmelding dat het Enigma.info bestand niet beschikbaar is of ongeldig is. Hoe kan ik dit oplossen?? Alvast hartelijk bedankt
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden zou in usr/lib moeten staan .Backup terugzetten ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
rick8245 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ok, ik heb geen backup. Ontvanger is vrij nieuw. Kan ik ergens een default bestand downloaden??
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) heb je toegang tot de box om het te copieren naar de juiste directory ? Welke octagon ? Maar je zal het bestand van een openpli moeten hebben of je doet gewoon een flash van de box Al gezien dat het bij een update van openpli kan fout gaan. https://forums.openpli.org/topic/102523-openwebif-enigmainfo-error/ Via internet in telnet : opkg install enigma-info --force-reinstall 5 uren geleden aangepast door bellejt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing rick8245 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Oplossing Geplaatst: 5 uren geleden Dank je , ik ga er morgen mee aan de gang. Ik hou u op de hoogte. Een SF8008 is het
rick8245 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Bij mij staat hij in /etc en is 0 kb (al sinds 31 juli) dit was de tijd waarin ik hem ong heb gekocht. Op/usr/lib staat niets. Heeft u nog een idee ?? update werkt niet. Zie logging hieronder: root@sf8008:/etc# cat enigma.info root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info No packages installed or removed. root@sf8008:/etc# ls -altr enigma.info -rw-rw-r-- 1 root root 0 Jul 31 18:29 enigma.info root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info --force-reinstall Downloading http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk. wget: server returned error: HTTP/1.1 404 Not Found * opkg_download_backend: Failed to download http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk, wget returned 1. root@sf8008:/etc# ls -l /usr/lib/enigma.info ls: /usr/lib/enigma.info: No such file or directory
rick8245 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden ik heb een opkg update uitgevoerd en daarmee nieuwe packages gedownload. Nu heb ik wel een enigma.info bestand in /usr/lib met 1307 tekens er in. Is opgelost. @bellejthartelijk dank voor uw hulp
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden graag gedaan 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen