Ga naar inhoud

Foutmelding enigma.info bestand

Ga naar oplossing Opgelost door rick8245,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist zette ik mijn Octagon dat ontvanger aan met openpli 9.1 en kreeg de foutmelding dat het Enigma.info bestand niet beschikbaar is of ongeldig is.

Hoe kan ik dit oplossen??

Alvast hartelijk bedankt 

Screenshot_2025-10-04-17-11-53-45_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Geplaatst:

zou in usr/lib moeten staan .Backup terugzetten ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst: (aangepast)

heb je toegang tot de box om het te copieren naar de juiste directory ? Welke octagon ? Maar je zal het bestand van een openpli moeten hebben of je doet gewoon een flash van de box

Al gezien dat het bij een update van openpli kan fout gaan.

https://forums.openpli.org/topic/102523-openwebif-enigmainfo-error/

Via internet in telnet :

opkg install enigma-info --force-reinstall
aangepast door bellejt
  • Like 1

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:

Bij mij staat hij in /etc en is 0 kb (al sinds 31 juli) dit was de tijd waarin ik hem ong heb gekocht.
Op/usr/lib staat niets.

Heeft u nog een idee ??

update werkt niet. Zie logging hieronder:

root@sf8008:/etc# cat enigma.info                                                                                    
root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info                                                                              No packages installed or removed.                                                         
root@sf8008:/etc# ls -altr enigma.info                                                                                  -rw-rw-r--    1 root     root             0 Jul 31 18:29 enigma.info                                                  
 root@sf8008:/etc# opkg install enigma-info --force-reinstall                                                            
Downloading http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk.      wget: server returned error: HTTP/1.1 404 Not Found                                                                    
 * opkg_download_backend: Failed to download http://downloads.openpli.org/feeds/openpli-9-release/sf8008/enigma-info_9.1-release-r0.107_sf8008.ipk, wget returned 1.                                                                            

root@sf8008:/etc# ls -l /usr/lib/enigma.info                                                                            ls: /usr/lib/enigma.info: No such file or directory  

Geplaatst:

graag gedaan

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen