pee1962 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik heb een Moteck Rotor gekocht en geinstalleerd met schotel, maar weet niet wat de instellingen voor Diseqc 1.2 zijn, of voor Usals, ook blijven de leds op de rotor gelijktijdig knipperen. Ik kan wel draaien naar.0 graden oost dmv goto X, maar de rotor blijft stilstaan terwijl PLI zegt dat de rotor draait naar een satelliet als ik een voorkeuzezender aanklik. Wil kan mij helpen!
schotel1 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ga naar USALS en geef de waarden in van je locatie. Noord en Oost dan zal de motor naar de positie gaan. Bij DiSEqC 1.2 handmatig naar de positie door op west / oost te drukken op o.a. een kleur toets, wat aangegeven wordt in het menu.
schotel1 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Wat is het type nummer van Moteck? Meestal wordt op de motor aangegeven of het USALS of 1.2 is.
pee1962 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Hallo schotel1 Het model is PXM-P en ik zie nu dat de rotor van PremiumX is 😞, het is een DiseqC motor. Bij DiseqC 1.2 instellingen moet er van alles aan of uitgezet worden, heb je toevallig een screenshot van die instellingen? Alvast bedankt voor de moeite!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen