MarkDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik heb 8 geleden het abonnement opgezegd en ben overgestapt naar Telenet. Nu wil ik terugkeren. Ik heb de satbox nog, de schotel is blijven hangen. Er werkt niets meer. De satellietontvanger geeft: geen signaal. Ik dacht dan: lnb defect, want de schotel is niet aangeraakt. Nieuwe lnb gekocht: net het zelfde, geen signaal. Tweedehands VU+ DUO2 (werkend waar ik hem kocht 😞 ook het zelfde, geen signaal. Dan dacht ik: schotel niet meer uitgericht. Het dak op met een satfinder. Die doet raar. Signaal gaat op en af, zie videoclip. Dat was vroeger niet, dacht ik. Satfinder De schotel staat wel degelijk goed. Als ik de lnb verdraai valt de wijzer van de satfinder naar beneden en duidt hij niets meer aan. Als ik de schotel links of rechts duw, valt de wijzer v/d satfinder ook naar beneden. Ik weet het niet meer. Iemand nog een idee ? Gr, Mark.
digitaal kijker Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zeker dat die nog juist staat?? welke soort lnb is het, merk en type. er kan door de wind dat die wat verschoven is, best je kaart ook eens proberen heractiveren online, als er na heractivatie dat de kaart niet herkend wordt dan is ze nog niet actief, maar een fast scan of vrije zenders moet je kunnen ontvangen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
smetje limb.BE Geplaatst: 32 minuten geleden Geplaatst: 32 minuten geleden staat je diseqc instelling goed Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
smetje limb.BE Geplaatst: 19 minuten geleden Geplaatst: 19 minuten geleden voor het ontvangen van Astra 1 (19.2°E) en Astra 3 (23.5°E) met DiSEqC, stelt u meestal Astra 1 in op poort A/1 en Astra 3 op poort B/2. Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen