willem53 Geplaatst: 9 juni Geplaatst: 9 juni Hoi satvrienden, op github en andere forums kom je vaak esp32 projecten tegen, vaak heel ingewikkeld. Ik zou juist willen, dat de nerds aan beginners denken, vandaar hier 2 files om aan te geven wat ik bedoel. De sites op internet geven vaak dezelfde voorbeelden met beperkt practisch inzicht. (Voor mij tenminste) Keep it cheap, simple and free... WebradioMP3jazz.zip WebRadio.zip
willem53 Geplaatst: maandag om 21:01 Auteur Geplaatst: maandag om 21:01 Hallo satvrienden, ik hoop dat deze uitvoering beter is. Pin4 aan de reset verbonden met zeer dun draadje en zo hoef je niet steeds te resetten, dat gaat nu door 0.1Uf van pin 0-3 naar 4: Zodra een van de pinnen 0-3 met drukknop aan de aarde wordt gelegd, ingedrukt 5sec houden tot tekst verschijnt et voila. Ook een helder display toegevoegd GMT020-02 zodat je kan zien wat er speelt. De antenne (rode blokje) kan je verbeteren door extern draadje erover te bevestigen of een draadje van het witte deel naar aarde (pin2) of 2 draadjes aan elke kant een. Veel plezier! WebradioMP3SimpleC3.zip 1
willem53 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Hoi satvrienden, een paar dingen wil ik toevoegen. 1e : de bl op display met weerstand van 1k met plus verbinden . 2e: er zijn meerdere uitvoeringen van esp32-c3: die met koperen stip bij punt nul is van extra antenne, die zonder stip zijn wat instabieler van ontvangst. De witte kant kan je met een draadje (6cm) doorverbinden aan de stip voor extra antenne. 3e In arduino moet je esp32-c3 en dan dev- module opzoeken. Ook cdc en wissen aanzetten. De verschillende drivers kan je met sketch installeren (add library) of vinden op internet in zip vorm en dan via sketch (add library) installeren. Veel plezier!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen